יום רביעי, 22 בפברואר 2012

ציורי קיר אנה קוגן - הזמנת ציורי קיר לסלון, חדרי ילדים ושינה


אנה קוגן (בוגרת בבצלאל במחלקה לאנימציה) הפכה את אומנותה למקצוע. ציורי קיר וגרפיטי שלה מתנוססים על גבי מבנים רבים ברחבי הארץ.הייחוד בעבודתי הוא ההתייחסות לציור קיר כאומנות בפני עצמה.

חומרים וציורים מיוחדים: במהלך השנים צברה ניסיון וידע בחומרים שונים. היא מציירת על חומרים נוספים כמו עץ, ברזל, קנבס ועוד.





ציורי על העץ:
אומנות ציור קיר דקורטיבי על עץ היא מיוחדת ומרעננת. ציורי קיר יכולים להתבצע על משטחים ישרים, חפצים, כלים ורהיטים.הציור נותן רוח חדשה לאובייקט ומפיח בו חיים. הציור על עץ הוא בדרך כלל דקורטיבי והיה נהוג להשתמש בסגנון זה בעיקר בסביבה הכפרית. העץ הוא עממי, פשוט וחמים. כיף לעבוד איתו, ואנו מוציאות בהחלט אומנות יפה בשימוש עם חומר זה.
  
 ציור על בד:
אנו מציירות בצבעי אקריליק על בד קנבס במגוון טכניקות ובטווח רחב של כלים. גודל הבד משתנה לפי הזמנת הלקוח וצרכיו. מגוון סגנונות ציורי הקנבס שאנו מציעות רחב ותלוי באופי הרצוי לחלל.   

 ציור על ברזל:
ובכן, גם ברזל יכול להיות בד ציור, אם רק רוצים.!!!! שער ברזל של בנין ישן אינו חייב להישאר קריר ואפרורי. עם מעט דמיון, כמה מכחולים וצבע, יכול משטח הברזל לקבל חיים ונוכחות שלא תותיר איש באדישותו. אתם יכולים לראות זאת על תיבות ההסתעפות של חברת החשמל במרכזי הערים. האפור שלהן הוחלף בציורי קיר נוף ודמויות משעשעות. ביד אומן מיומנת ובעזרת המוזה שלנו נהפוך כל דומם לחי ותוסס. אז, אם אתם מזהים שטחים אפרוריים בסביבה הביתית שלכם, בפנים הבית או בחצר, ותרצו להעניק לו צבע וחיות, יש בידינו לעשות זאת.

מילות חיפוש: ציורי קיר, ציורי קיר לילדים, ציור קיר, צביעת קירות, עיצוב קירות, צביעה אומנותית, ציורי קירות

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.